GILDIA VOL.3 Warhammer The Old World — turniej 2000 pkt w Chorzowie

W sobotę 24 stycznia szykuje się bitewna gorączka w Gildii: trzy rundy Warhammera The Old World, konkretne ograniczenia armii i miejsce gotowe na 12 graczy (z limitem 14). Jeśli masz ochotę na dobrze poukładaną, „grand melee + combined arms” rozgrywkę w kameralnej atmosferze, warto sprawdzić szczegóły i się zapisać.
Saturday, 24 stycznia 2026, godz. 9:00 – 19:00
Armii Krajowej 65, 41-909 Chorzów, Poland (sala Gildia)
Cena: 40 zł — przedpłata na numer 692 853 491
Zapisy: formularz na platformie ChampionsHub (ID wydarzenia: dc6574ce-211e-40c8-8d58fafba56e)
Discord organizacyjny: kod zaproszenia GVmJ6FpwUh
Szczegóły wydarzenia — GILDIA VOL.3 Warhammer The Old World
- Limit graczy: 12/14 (gra kameralna, warto pilnować miejsc).
- Stoły: 44x60.
- Limit punktów: 2000 pkt na armię.
- Czas gry na rundę: 3 godziny.
- Tryb rozgrywki: Zasady Matched Play.
- Wpisowe: 40 zł (przedpłata na podany numer telefonu).
- Rozpiski wysyłamy do 21.01, godz. 23:59 — brak rozpiski do tego czasu skutkuje przeniesieniem na listę rezerwową i uzupełnieniem miejsc graczami, którzy przesłali listy.
Każdy gracz musi mieć przy sobie papierową wersję rozpiski do okazania przeciwnikowi przed każdą bitwą.
Co i jak się gra — zasady, dozwolone opcje i ograniczenia
- Dozwolone: Arcane Journals (Archaniczne Dzienniki), Najemnicy (Mercenaries), frakcje Legacy, armie Renegades.
- Niedozwolone: Allied Contingents (sojusznicze kontyngenty).
- Dopuszczalne: proxy i wydruki.
Kompozycja armii (Grand melee + combined arms):
- max 1 czarodziej poziomu 4;
- max 2 czarodziejów poziomu 3;
- koszt punktowy pojedynczej jednostki lub bohatera nie może przekroczyć 500 pkt;
- rule of 3 — maksymalnie 3 takie same jednostki.
Dodatkowe limity wyposażenia/mountów:
- ring of jet 0–1;
- sky lantern 0–2 (mounty wliczane do limitu);
- sky lantern jako wierzchowiec 0–1.
Pamiętaj: rozpiski wysyłamy do 21.01 do godz. 23:59 — kto nie wyśle, trafia na listę rezerwową.
Harmonogram, punktacja i scenariusze
Plan dnia:
- 9:00 — otwarcie drzwi i rejestracja
- 9:15 — start pierwszej gry
- 12:30 — start drugiej gry
- 16:00–16:30 — przerwa obiadowa
- 16:30 — start trzeciej gry
- 19:30 — wręczenie nagród
System punktacji dodatkowej (DP) zależny od różnicy VP (Zwycięzca–Pokonany):
- 0–200 VP → 10–10 DP
- 201–400 → 11–9
- 401–600 → 12–8
- 601–800 → 13–7
- 801–1000 → 14–6
- 1001–1200 → 15–5
- 1201–1400 → 16–4
- 1401–1600 → 17–3
- 1601–1800 → 18–2
- 1801–2000 → 19–1
- 2001+ → 20–0
Scenariusze rund:
- Runda 1 — Drawn Battlelines: Lokalizacje strategiczne (3) + Pociągi zaopatrzeniowe
- Runda 2 — Close Quarters: Lokalizacje strategiczne (2) + Dominacja
- Runda 3 — Upon the Field of Glory: Lokalizacje strategiczne (4)
Emoji do szybkiego przeglądu: trzy rundy, ⏱ 3h na grę, papierowa rozpiska obowiązkowa, 40 zł przedpłaty.
Zapowiada się porządnie zorganizowany turniej w klimacie The Old World — sprzęt, listy i taktyka będą tu kluczem.
Autor: info_wydarzenia

