GILDIA VOL.3 Warhammer The Old World — turniej 2000 pkt w Chorzowie

2 min czytania
Grafika promocyjna wydarzenia GILDIA VOL.3 Warhammer The Old World — turniej 2000 pkt w Chorzowie

W sobotę 24 stycznia szykuje się bitewna gorączka w Gildii: trzy rundy Warhammera The Old World, konkretne ograniczenia armii i miejsce gotowe na 12 graczy (z limitem 14). Jeśli masz ochotę na dobrze poukładaną, „grand melee + combined arms” rozgrywkę w kameralnej atmosferze, warto sprawdzić szczegóły i się zapisać.

Saturday, 24 stycznia 2026, godz. 9:00 – 19:00
Armii Krajowej 65, 41-909 Chorzów, Poland (sala Gildia)
Cena: 40 zł — przedpłata na numer 692 853 491
Zapisy: formularz na platformie ChampionsHub (ID wydarzenia: dc6574ce-211e-40c8-8d58fafba56e)
Discord organizacyjny: kod zaproszenia GVmJ6FpwUh

Szczegóły wydarzenia — GILDIA VOL.3 Warhammer The Old World

  • Limit graczy: 12/14 (gra kameralna, warto pilnować miejsc).
  • Stoły: 44x60.
  • Limit punktów: 2000 pkt na armię.
  • Czas gry na rundę: 3 godziny.
  • Tryb rozgrywki: Zasady Matched Play.
  • Wpisowe: 40 zł (przedpłata na podany numer telefonu).
  • Rozpiski wysyłamy do 21.01, godz. 23:59 — brak rozpiski do tego czasu skutkuje przeniesieniem na listę rezerwową i uzupełnieniem miejsc graczami, którzy przesłali listy.

Każdy gracz musi mieć przy sobie papierową wersję rozpiski do okazania przeciwnikowi przed każdą bitwą.

Co i jak się gra — zasady, dozwolone opcje i ograniczenia

  • Dozwolone: Arcane Journals (Archaniczne Dzienniki), Najemnicy (Mercenaries), frakcje Legacy, armie Renegades.
  • Niedozwolone: Allied Contingents (sojusznicze kontyngenty).
  • Dopuszczalne: proxy i wydruki.

Kompozycja armii (Grand melee + combined arms):

  • max 1 czarodziej poziomu 4;
  • max 2 czarodziejów poziomu 3;
  • koszt punktowy pojedynczej jednostki lub bohatera nie może przekroczyć 500 pkt;
  • rule of 3 — maksymalnie 3 takie same jednostki.

Dodatkowe limity wyposażenia/mountów:

  • ring of jet 0–1;
  • sky lantern 0–2 (mounty wliczane do limitu);
  • sky lantern jako wierzchowiec 0–1.

Pamiętaj: rozpiski wysyłamy do 21.01 do godz. 23:59 — kto nie wyśle, trafia na listę rezerwową.

Harmonogram, punktacja i scenariusze

Plan dnia:

  • 9:00 — otwarcie drzwi i rejestracja
  • 9:15 — start pierwszej gry
  • 12:30 — start drugiej gry
  • 16:00–16:30 — przerwa obiadowa
  • 16:30 — start trzeciej gry
  • 19:30 — wręczenie nagród

System punktacji dodatkowej (DP) zależny od różnicy VP (Zwycięzca–Pokonany):

  • 0–200 VP → 10–10 DP
  • 201–400 → 11–9
  • 401–600 → 12–8
  • 601–800 → 13–7
  • 801–1000 → 14–6
  • 1001–1200 → 15–5
  • 1201–1400 → 16–4
  • 1401–1600 → 17–3
  • 1601–1800 → 18–2
  • 1801–2000 → 19–1
  • 2001+ → 20–0

Scenariusze rund:

  • Runda 1 — Drawn Battlelines: Lokalizacje strategiczne (3) + Pociągi zaopatrzeniowe
  • Runda 2 — Close Quarters: Lokalizacje strategiczne (2) + Dominacja
  • Runda 3 — Upon the Field of Glory: Lokalizacje strategiczne (4)

Emoji do szybkiego przeglądu: trzy rundy, ⏱ 3h na grę, papierowa rozpiska obowiązkowa, 40 zł przedpłaty.

Zapowiada się porządnie zorganizowany turniej w klimacie The Old World — sprzęt, listy i taktyka będą tu kluczem.

Link do wydarzenia na Facebooku

Autor: info_wydarzenia