Wojny (w) GILDII vol2 — TOW 2000 pkt w Chorzowie

3 min czytania
Grafika promocyjna wydarzenia Wojny (w) GILDII vol2 — TOW 2000 pkt w Chorzowie

Środa bitewnej kreatywności w weekend? Nie tym razem — cała sobota przy stołach Gildii będzie należała do bitw na 2000 punktów i szybkich, trzygodzinnych pojedynków. Jeśli masz już rozpisaną armię i lubisz kombinować z ograniczeniami punktowymi, warto się pojawić — atmosfera jest klubowa, ale rywalizacja konkretna

Saturday, 13 grudnia 2025, godz. 9:00
Miejsce: Armii Krajowej 65, 41-909 Chorzów, Polska (Gildia)
Cena: 30 zł (gotówka lub BLIK w dniu wydarzenia); osoby z abonamentem Gildii 20 zł.
Liczba miejsc: 12 (możliwy rozszerzony limit do 14)
Stoły: 44 × 60 cm
Zapisy i przedpłaty: priorytet mają klubowicze i osoby dokonujące przedpłaty. Aby zagwarantować miejsce, można wykonać przedpłatę na nr 692 853 491 z tytułem: tow “nick”. Rozpiski wysyłamy do 10 grudnia do godz. 23:59 — brak rozpiski w terminie oznacza wpisanie na listę rezerwową.

Organizatorzy: Czerwona Ręka Brionne, Tomasz Owczarek, DominicusPlatus (Dominik Guz) i Piotr Wieczorek

Szczegóły wydarzenia — Wojny (w) GILDII vol2

Gramy według zasad Matched Play (zasady turniejowe). Limit armii: 2000 pkt. Czas gry: maksymalnie 3 godziny na rundę. Dozwolone dodatki i wyjątki: Arcane Journals (Dzienniki Arcane), najemnicy (Mercenaries), frakcje Legacy, armie renegatów (Renegades). Niedozwolone: kontyngenty sojusznicze (Allied Contingents). Dopuszczalne zamienniki i wydruki (proxy i druki). Każdy gracz musi mieć papierową wersję swojej rozpiski do okazania przeciwnikowi przed każdą bitwą

Kompozycja armii (Grand melee + combined arms):

  • maks. 1 mag poziom 4
  • maks. 2 magów poziom 3
  • koszt punktowy pojedynczej jednostki lub bohatera nie może przekroczyć 500 pkt
  • zasada „rule of 3”: maks. 3 identyczne jednostki
  • dodatkowe limity: ring of jet 0–1; sky lantern 0–2 (mounty wliczane do tego limitu); sky lantern jako mount 0–1
    Drobne nagrody dla najlepszych graczy

Harmonogram, scenariusze i punktacja

Plan dnia:

  • 09:00 — otwarcie drzwi i rejestracja
  • 09:15 — start I rundy
  • 12:30 — start II rundy
  • 16:00–16:30 — przerwa obiadowa
  • 16:30 — start III rundy
  • 19:30 — wręczenie nagród

Scenariusze rozegranych bitew:

  • 1 — Wyrysowane linie bitewne: Lokacje strategiczne (3) + Tabor (Baggage Trains)
  • 2 — Bliskie starcia: Lokacje strategiczne (2) + Dominacja (Domination)
  • 3 — Na polu chwały: Lokacje strategiczne (4)

System punktacji (różnica VP → zdobyte DP, Zwycięzca–Pokonany):

  • 0–200 → 10–10
  • 201–400 → 11–9
  • 401–600 → 12–8
  • 601–800 → 13–7
  • 801–1000 → 14–6
  • 1001–1200 → 15–5
  • 1201–1400 → 16–4
  • 1401–1600 → 17–3
  • 1601–1800 → 18–2
  • 1801–2000 → 19–1
  • 2001+ → 20–0

Przypomnienie praktyczne: rozpiski wysyłamy najpóźniej do 10 grudnia (23:59). Brak rozpiski w terminie skutkuje przeniesieniem na listę rezerwową. Każda rozpiska musi być dostępna w formie papierowej podczas wszystkich bitew

Życzliwe, klubowe podejście organizatorów i szybkie tempo gier sprawiają, że dzień mija w mig — warto sprawdzić, jak ułożysz swoją armię w ramach limitów i zasady Grand melee + combined arms

Link do wydarzenia na Facebooku

Autor: info_wydarzenia