Praktycznie każda firma powinna zadbać o stworzenie profesjonalnego wizerunku w sieci. Jeśli zaniedbamy ten aspekt to pozwolimy aby wizerunek firmy opierał się jedynie na opiniach klientów oraz był tworzony przez konkurencyjne firmy. Jak sprawić, aby strona internetowa była w pełni zgodna z najnowszymi standardami i podkreślała profesjonalizm firmy?
Ułatwiony kontakt z firmą
Strona www nie powinna być jedynie statyczną wizytówką na której zamieścimy dane takie jak numery telefonów, adresy e-mail i inne informacje, włącznie z adresem siedziby przedsiębiorstwa. Strona internetowa powinna być również interaktywna, co oznacza, że można za jej pośrednictwem zrealizować chociażby potrzebę kontaktu. W jaki sposób tego dokonać? Wystarczy umieścić prosty formularz kontaktowy, który umożliwia wysłanie dowolnie długiej wiadomości na skrzynkę e-mail firmy. Można więc zachęcić internautę do tego, aby zostawić na siebie namiar, a później odpowiedzieć na jego zapytanie poprzez wysłanie mu spersonalizowanej pod jego potrzeby wiadomości zwrotnej. Agencje marketingowe, których specjalizacją jest tworzenie stron www zdają sobie sprawę z tego, że stosowanie takich rozwiązań jest świetną motywacją i pozwala efektywnie zdobywać nowych klientów. Firma 48 Media z ofertą może stworzyć wysokiej jakości witrynę internetową, która zawiera nowoczesne rozwiązania i ułatwi nawiązywanie kontaktów z klientami. Zapytaj o szczegóły, aby przekonać się, że tego typu rozwiązania sprawdzają się świetnie niezależnie od branży czy wielkości firmy.
Nawołuj do działania
Nowoczesna witryna firmowa powinna spełniać założenia biznesowe firmy. Oprócz tak oczywistej kwestii jaką jest dostarczanie rzeczowych i konkretnych informacji oraz spełnianie oczekiwań odbiorców, nie można zapomnieć o tym, aby aktywnie zachęcać odwiedzających do wykonywania konkretnych działań. Jeśli dany użytkownik trafi na podstronę z opisem produktu i zaciekawi go opis na tyle, że będzie przekonany do zakupu to pod takim tekstem warto zamieścić link, przycisk lub formularz umożliwiający spełnienie tej potrzeby, w tym przypadku mógłby być to przycisk dodający dany produkt do koszyka lub odsyłający do sklepu internetowego w którym może go szybko zakupić. Metoda nawoływania do działania (z angielskiego „call to action”) sprawdza się znakomicie, ponieważ potencjalny klient oszczędza czas, który musiałby poświęcić na szukanie sposobu na zrealizowanie stworzonej potrzeby. Warto jeszcze odnotować, że taki element jakim jest prosty formularz kontaktowy również spełnia funkcję nawoływania do działania, więc warto go umieścić bezpośrednio pod opisem usług, które wykonuje firma.